۱۳۸۸ تیر ۱۲, جمعه

موسوي،كروبي و خاتمي: اين دولت برآمده از كودتا مشروعيت ندارد

شورای نگهبان همون طور که کاملا پیش بینی میشد بازی بزرگ 22 خرداد رو تایید کرد. انتخاباتی که به گفته خیلی از بزرگان به کودتا بیشتر شبیه بود. عوامل این کودتا با بیشترین هزینه ممکن سعی کردند تا ا.ن رئیس جمهور بمونه. ا.ن موند اما آبرویی برای نظالم نموند، چه بین مردمش و چه بین مردم و دولتهای جهان.

تازه ترین نمود فروپاشی این امپراطوری دروغ، باز پس گیری دعوت اجلاس دو سالانه اتحادیه‌ آفریقا از ا.ن بود. به ابعاد این موضوع وقتی توجه کنید که در مدت چهار سال گذشته بیشترین تطمیع آفریقاییها توسط ایران صورت گرفت.

به غیر از این، توجه به نام و مشی کشورهایی(حدود 10 – 15کشور) که به ا.ن تبریک گفتن هم جالبه! و همه اینها نشانه ی مشروعیت نداشتن دولت دهم چه تو ایران و چه خارج از ایرانه.

موضع موسوی و کروبی و خاتمی هم همینه. البته گفته های این سه نفر بعد از تایید کردن کودتا توسط شورای نگهبان از جهات دیگه ای هم میتونه جالب باشه.

قسمتهایی از بیانیه نهم رئیس جمهور محبوب، میرحسین موسوی: « اكثريت جامعه مشروعيت دولت را نمي پذيرد / امنيت نظام در گرو بازسازی اعتماد مردم است/ راهی غيرقابل عبور را پشت سرگذاشته ايم/ برای حفظ این دستاورد بزرگ همچنان ایستادگی خواهیم کرد/ از این هویت خود فاصله نگیریم/ مسئولیت تاریخی ماست که به اعتراض خود ادامه دهیم/ اسلام راستین نسبتی با ظاهرسازی‌ها و کج‌اندیشی‌های آنان ندارد/ هیچ‌کس نباید صدمه ببیند/ راه ‌حل بسیاری از مشکلات‌ ما قانون است/ پیروزی ما در گرو وحدت، معاضدت و پیوند با یکدیگر است/ گمان خامي است كه فرجه اي براي اعتراض باقي نمانده است/ نباید هیچ فرصتی برای روشن‌تر شدن ابعاد این دروغ و تقلب بزرگ و پی‌آمدهای تلخ آن از دست برود/ مسئله انتخابات مسئله شخصی من نبود و نیست/ نمی توانم بر سر حقوق و آرای پایمال شده مردم معامله یا مصالحه کنم»

بیانیه نهم موسوی، نامه کروبي و سخنرانی قابل توجه خاتمی رو حتما بخونيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر